Мектепке келу- әр баланың өміріндегі өтпелі кезең. Оқудың басталуы оның күнделікті тіршілігіне өзгеріс енгізеді. Мектепке дейінгі оқушыларға тән балалық, бейқамдық, ойынға берілу көптеген талаптар міндеттер және шектеулері бар өмірмен алмасады: енді бала әр күні мектепке баруы керек, жүйелі еңбек етуі, күн тәртібін орындауы, мектеп өмірінің ережелеріне бағынуы керек, мұғалімнің талаптарын орындау, оқу жұмысында жақсы нәтижелерге қол жеткізу т.б.
1-сынып оқушыларының даму деңгейіне қарай таным үрдістерінің қалыптастыру, ортаға бейімделуін анықтау мақсатында Керн —Йирасек әдістемесі жүргізілді.
Мектеп психологтар: Б. Қ. Мырзаханова, А.М. Мадешова